Du är väl inte trött Johan? HAHA

Ett samtal på msn slutade i katastrof!

EmeliiieB säger:

mmm de är de.. de visade sig att jag jobbar alla dagar utom måndag nästa vecka

Johan § Norge säger:

... du vill inte åka med till tyskland på fredag då?

EmeliiieB säger:

lästa du inte precis va jag skrev elle

Johan § Norge säger:

lördag me?

EmeliiieB säger:

men läs va jag skrev

Johan § Norge säger:

ALLA = Fre lör sön

EmeliiieB säger:

johan hur många dagar är de på en vecka?

Johan § Norge säger:

7

EmeliiieB säger:

ja om jag då jobbar alla utom måndag hur många dagar jobbar jag då

Johan § Norge säger:

tis - sön

EmeliiieB säger:

Jackpot!

EmeliiieB säger:

du har vunnit stor vinsten

Johan § Norge säger:

woooh!!!

EmeliiieB säger:

knäppskalle

Johan § Norge säger:

ska du supa på lör då eller blir det inget

EmeliiieB säger:

va pratar du om

EmeliiieB säger:

?

Johan § Norge säger:

tänkte fel.. trodde anna och marins fest var på lördag

EmeliiieB säger:

du har visst inte mkt innanför pannbenet

Johan § Norge säger:

Men även blinda hönor kan hitta ett korn ibland

EmeliiieB säger:

kan inte va ofta de

Johan § Norge säger:

hehe

EmeliiieB säger:

så de är bestämt att ni ska åka

EmeliiieB säger:

?

Johan § Norge säger:

ne men tänkte du kunde följa med om inte daniel kunde du har ju trots allt fyllt 20 då

EmeliiieB säger:

?

Johan § Norge säger:

JAG E CPPPP!

EmeliiieB säger:

ja jag vet!!!!

Johan § Norge säger:

VA inget

Johan § Norge säger:

ush..

Johan § Norge säger:

kass

EmeliiieB säger:

stackars jävel alltså

Johan § Norge säger:

ja kan man lungt säga

Johan § Norge säger:

Herr PAPPSKALLE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback