Busy day

Vid ett tiden åkte jag och mamma in till stan. Där stannade vi först och käka lunch på Shell. Vi beställde varsin ceasar sallad och vi fick nog vänta i en kvart innan den kom. Så vi käka på och när jag nästan va färdig hittade jag ett kryp i min mat, MUMS MYSIGT!

Efter de så åkte vi ut till hundklubben där vi tränade. Jag tränade Wille och mamma Fridolf, När vi va färdiga så fick Eddie också pröva agility HAAH! Och han tyckte de va jätte skoj!

Sen åkte vi till Moster Helena och fikade en jätte god krusbär och kokos kaka. Sen tog vi alla fem hundarna och gick på en promenad och dom busade och sprang på fälten :D

Sen handlade vi lite och nu är vi hemma, rolig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback