22.27

Hejsan!

Vad har jag gjort idag? Jo jag åkte och hämtade pappa i Vara vid halv tre tiden och va hemma igen vid fyra. Efter de så åkte jag till Mickan vid fem och vi satt och beklagade oss över hur synd de va om oss. Jag med min förkyldning och hon med en öm rygg . . Så vi tjötade ett tag och sen tog vi bilen till Herrljunga och köpte Ben and Jerry's :P Eller Mickan köpte mat för ett helt kompani också ..  När vi kom hem så bjöd Mickan på mat så vi käkade och satte och därefter framför tven med vår glass. (yummie!) Vi tittade på Miami ink och The Simpsons. Vid halv nio åkte jag hem haha och jag som sa till mamma att jag bara skulle hämta ett flak med cider. De tog fyra timmar :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback