Yesterday´s dinnerparty

Heej!
Faan vilken kul kväll de va igår, va ju hemma hos Mickan på tjejmiddag. Hon hade bara bjudit tjejor och vi var totalt se stycken som blev bjudna på älgstek och potatisgratäng. Mumsigt värre. Vi hade de jätte trevligt och prata och spelade tangera och sjöng singstar. De blev mycket bilder under kvällen så jag tänkte faktist lägga in bilder istället för att jätte lång inlägg, om ni förstår hur jag mår så fattar ni ;P
Enjoy!


Therese skär ananas


Malin, Mickan och Therese


Therese och Linda


Everybody


Fredrika


Haha


Malin, jag, Linda och Fredrika


Skåååål!


Kraaaam


Looove


Och heelt plötsligt va min jobbaskjorta på?!


Jag mosar Linda


Miqo och Linda


Yeah


Haha


Öh snyggt?


fyy faaan va vi sjöng


Therese och Linda


Linda och Fredrika


haha vi bestämde oss för att gå till Golfen och de blev en rolig väg dit


Vi genade genom golfbanan och jag ramla i en bunker och mickan ramla på en stenmur . . Inga blev allvarligt skadade!

Tack för en jätte rolig kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback