Vacker vårdag

Heej!

Åkt ju och gjorde provet i morses, oj oj oj de va mycket som jag inte kunde tyvärr. Fan, men jag får väl hålla hoppet uppe.
Efter de åkt jag till Mickan och inte så länge efter de bestämde vi att vi skulle åka till Borås. Så vi åkte och vi prata och när vi kommer till en raksträcka innan Borås så mitt i allt prat så hör vi en lastbil tuta. Då visar de sig att en lastbilsjävel (!) ska köra om där, när jag och andra bilister kommer och kör på andra sidan! Jävla idiot! Hur korkad får man vara? Kunde blivit överkörd ju. . Dumma dig!

Kom till Borås och vi bestämde oss för att ta en Chai (som vanligt) på än gång för jag var utsvulten, men i detta vackra väder som är idag så tog vi med våra chai och min lilla fralla och satte oss på en bänk nära ån. Och oj va underbart skönt de va. Nu är de verkligen vår!
Satt där och möss ett tag och när jag reste mig upp så gick min väska sönder! Och de va den väskan som jag köpte för 6(!) dagar sedan. Som tur va så hade jag kvittot kvar så jag fick en ny :)
Sen gick vi runt och kikade lite i affärerna och jag köpte två linnen och en tshirt. Sen åkte vi hem till Mickan.

På färden hem va vi lite besvikna att ingen hade busat med oss än idag, så vi bestämde oss att vi skulle busa lite med Daniel hihihi. Så när vi kom hem till Mickan så blandade vi ihop ägg och kakao så de såg ut som bajs HAHA och kladda ner de på handtaget till ytterdörren :) Men vi va inte nöjda där så vi satte tejp över kranen på dass också.
Och sen vänta vi och vänta och till slut kom han hem. Han tar i handtaget och tittar sig i handen och säger: Ne fy faan mikaela är de . . Och så luktar han sig på handen! HAHA Och vi skrattar så vi får ont i magen. Och Daniel han gnäller över handen med ett leende. Och Mickan utbrister: Men gå och tvätta av dig! Han går in på dass och sen hör vi ett skrik! HAHAA så jävla bra de blev! Han kom ut och va jätte blöt och de såg ut som han kissat ner sig! Hahaha!

Sen fick vi för oss att åka fyrhjuling också :) Men de får ni se på film!


Lägg märke till att jag har mina vanliga glasögon under solglasögonen :)


Underbart varmt där på bänken




Mickan vet hur man ska göra en glad



Tack för en underbar dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback