Torsdag

Heej!
Vaknade av ett sms i morses från Ingela som undra om jag ville jobba imorn mellan 16-19 och jag tyckte de va en för barnsligt tid att säga nej till. Så de blir jobb imorn med !

Idag jobbade jag mellan 10-16 vilket är en underbar tid! Mer av den tack! Efter jobbet så tänkte jag mig att jag skulle ner till Vero Moda och titta för dom hade visst clubdag idag vilket innebär att de va 20% rabatt. Åkte ner mot torget och fick mig en rejäl chock! De var människor och bilar överallt! Ja då visade de ju sig att de är vårmarknad idag, har aldrig fattat de där med marknad, va är de som är sååå jävla kul?
Försökte hitta ett ställe där jag kiunde ställa min lilla bil men icke, så jag åkte hem istället. Ja ja jag vet jag kunde ju ställt den på Willys och gått de 500 meterna till torget men vid de här laget va ja så irreterad så jag sket it! Åker dit imorn innan jobbet istället.

Väl hemma så tog jag mina hundar och gick på promenad och guud va underbart mysigt de va! Älska Våren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback