Tisdag

Heej :)

Ush vad jag är trött, vill inte åka och jobba!! Buhu!
Jaja satt uppe och kollade på Grey´s Anatomy igår, så jag får skylla mig själv. Men de är ju så himla bra!

Ska jobba 10-19 idag med, fast imorn äntligen så är jag ledig. Skönt de för jag känner att jag börjar bli sjuk så vila är nog en bra ide, får väl kurera mig med diverse saker haaha. Ne jag tror inte på sån skit ärligt talat, är man sjuk så är man.

Drömmde så himla konstigt inatt, drömmde att jag va med barn och att jag åkte till min moster Ingela för att föda?! Väl där fick jag de gjort och de blev en pojke som dom fick trycka in igen för han va inte "mogen" ? Heelt sjuk dröm, jag som inte ens är överförtjust i barn . .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback