Sol, Vin och Jordgubbar

Heej!

Igår så åkte jag hem till Mickan och där tog vi lite kort på hennes hundar Molly och Turbo med min systemkamera. En del blev de fina och en del blev suddiga. HAHA Men så blir de när man tar kort på hundar.
Efter de åkte vi till Alingsås och Ica Maxi. Där inne köpte vi mat och annat gott som vi skulle ha till kvällen. Sen åkte vi hem till Johan där vi satte oss och drack vin och åt Ben & Jerry´s glass och njöt av solen, underbart skönt var de! När vi ätit upp glassen så åt vi årets första jordgubbar och de va mumsiga! Sen åt vi grillat och skönt i solen tills den gick ner, Therese och Johan kom och grillade dom med. De va en rolig kväll, synd bara att jag inte minns allt ;P
















Jag skulle kasta de här in i lägenheten och de hamna här ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback