Onsdag

Heej!
Sitter och käkar mina rostisar just nu. Är ju rätt nervös måste jag ju erkänna! Pirrar så där jobbigt i magen . . Hoppas provet går bra, kommer inte orkar med att göra omprov. Bestämde de igår kväll att om första provet går snabbt och enkelt så gör jag de andra också idag.  Skulle va skönt så är de över sen, men jag får se.

Efter provet så ska jag till Mickan och hälsa på :P De ska bli kul! Får se vad vi hittar på . .

Nu ska jag sätta i mig de sista av macka sen ska jag ta ut vovvarna i de fina vädret:)

Haha just de ja, igår så fick jag för mig att jag skulle måla naglarna svart. Så jag måla och utan att tänka mig för så drog jag tumnageln mot läppen . . .


Hur funtad får man bli?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback