Min dag

Heej!

Ja min dag blev inte som planerat..
Johan kom hit vid halv elva och då tog vi vovvarna en sväng och jag tog lite kort :)
Sen vid halv tolv så åkte jag mot stan och på vägen dit så började de spöregna, i hopp om att de skulle sluta åkte jag till agilityplan ändå men förgäves för de slutade inte :( Smsade min moster och fråga om jag fick komma hem till henne och hon ringde upp och berättade att hon och min andra moster och barn va ute i Segerstads skogen och grillade pinnbröd och korv, så jag åkte dit :) Efter en väldigt lerig väg så kom jag till slut till dom där dom satt och mööös! Jag grillade mig en korv på pinne för typ andra gången i mitt liv och jag åt ett pinnbröd, vilket jag inte gjort sedan jag gick på dagis, de var allt mumsigt!

Åkte efter det till Willys och hjälpte mamma med påskhandlingen och sedan åkte vi hemåt.
Livet blir inte alltid som man tänkt sig :P


Wille med sitt älskade hjärta <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback