Måndag

Yes I´m Alive!
Idag så jobbade jag mellan 10-19, fy faan de va rätt kämpigt. Men men nu ska jag berätta om dagen. .

Åkte till Jobbet vid kvart över nio för nu förstår ni så har dom stängt våran väg till stan så vi måste åke en jätte omväg, MORR! Åker till Falköping och när är en kilometer från jobbet så åker jag på en raksträck i 90 km/h då svänger en kärring ***** ut mitt framför mig! Får nita och jag tutar som en galning, vilken jävla idiot! Tänk om jag hade kört på henne med den hastigheten? Jag tycker att man borde införa ett omprov av körkortet vid 65 årsåldern, om är ju för faan livsfarliga!
De blev ju inte bättre av att de visade sig att jag va en timme för tidigt på jobbet också. Men de kan man ju ta, de är ju bara plus i plånboken :)

Jaja nu sitter vi och tittar på Färjan 2 och sen ska vi kolla på Grey´s Anatomy den första säsongen :P Yeay har ju inte sett de så jag är happy!

HAHA föresten titta va jag köpte igår, Nostalgi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback