Måndag

Hej!

Idag blir de jobb mellan 10-19, yeeey! Roligt värre Haha!

Glömde berätta en rolig grej som hände igår. När vi var i Göteborg och grattade Anna så glömde jag min kofta och ett par strumpbyxor. Så igår så hade Anna tagit med dom så att jag skulle få dom. Men när jag åkte ut i från Skövde med bilen kom ja på att vi hade glömt dom iaf. Skickade ett sms till Anna och vi skrattade lite åt oss själva. Sen så ringer Anna och frågar när jag kommer till Falköping, och jag hade kanske en kvart till Falköping. Då kom lille Anna på den smarta iden att tåget stannar ju i Falköping om jag hann till stationen kunde hon ju ge mig påsen med kläderna där. Oh de gjorde vi, jag ställde mig på perongen och mötte Anna i en dörr där hon svinga ut påsen HAAH de kallar jag teamwork ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback