kurrande mage och galet hungriga jyckar

Heej!

Hemma från ännu en lång arbetsdag som gick fint fint, inga sura eller arga kunder idag inte. Det fanns till och med en choklad tårta i fikarummet och den va såå himla god! Tänk kladdkake botten, smörkräm och sedan mörkchoklad på hela tårtan it´s looove på de! Fick en kram av en arbetskamrat också, på mitt ben? På tal om loove alltså. . .

När jag kom hem nyss trodde jag nästan att hundarna skulle dö av hunger, dom ville knappt kissa för såååååå hungriga va dom. Ja om dom ändå visste hur hungrig jag är då!!

Ikväll blir de dom två sista avsnitten av Grey´s Anatomy säsong 3 och sen va de slut. Får helt enkelt köpa den fjärde säsongen snart med, som sagt är jag knäpp eller bara beroende?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback