Happy Påsk och Glad Easter

Heej!

Ja va hände igår?
Jo jag jobbade mellan 14-18  åkte hem körde ner halvvägs i diket och körde över en sån dära orange snöpinne men jag klara de och bilen med, sen fick jag sladd i en kurva på gruset. Ja de va en underbart rolig och spännande hemfärd :P

Sen hade vi ju påskmiddag för familjen, De va ju min familj och våra respektive. Och vi åt god mat och pratade och drack must och snapps! Sen spelade vi Trival Pursuit (stavning?) som vi fick låna utav Lella :) Ja de va ju en roligt omgång men mamma och Linda vann ju! Faan va med Offe tills han och Johanna åkte hem å då gick de inge vidare. Sen fick jag spela med Johan och då gick de ju helt klart bättre, eller ja vi kom sist. Men va faan vi hade ju kul!!


Här lagas de för fullt!


Men Eddie, de är ju din tur! Hallå?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback