Grillning på gång

Sitter ute i solen med laptopen och njuter av doften av grillning! Älskar verkligen att grilla. Pappa försökt ge mej en "raggargrogg" alltså juice och sprit, nje den smaka för mycket sprit för min del. Annars tackar jag aldrig nej till en drink;P

Klant som jag var så glömde ju jag att sminka mig innan jag åkte till jobbet, tog på mig solglasögonen innan jag åkte kan vara de som va felet. Att jag redan kände mig änna coool ;D
Så jag orkade inte riktigt bry mig, men när jag kom till jobbet så ryggade mina arbetskollegor när dom såg mitt lik till ansikte! Men dom sa inget snälla och goda människor som dom är.

Ne nu ska vi käka och sedan blir de Robinsson ikväll, missade ju förra avsnittet på grund av fylla  . . .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback