Fredag

Heej!

Lika vacker dag idag som igår, härligt! Idag har jag ju då vart ute medhundarna som vanligt men jag har också gjort en grej jag annars bara gör en gång i halvåret ;P Jo jag har städat mina rum. Eller mest sovrummet då för de va värst, har fått besök av monsterdammråttor under sängen nämligen så jag tyckte de va dags :)
Så nu ska jag alldeles strax dammsuga och sen är jag klar ! Wohooo har ju till och med släng kläder idag och gjort fint i garderoben.
Va är de för fel på mig?

Börjar jobba klockan 16 idag men jag ska åka in tidigare och kolla på Vero Moda om dom har nåt fint, vill ha något nytt nu inför påsk å så.
Sen har jag köpt första säsongen av Grey´s Anatomy och mamma har köpt första säsongen av Varuhuset! Haha ja de ska blir intressant de här .... Ne nu ska jag och dammsugarn leka dammrått utrotare. .  Jag hör bond musiken i bakrunden redan nu ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback