Fredag

Heej!

Vid halv elva i morses åkte jag in till Falköping och där skulle jag till däckhallen och de skulle titta på min däck (de kunde ni inte lista ut va?) och de visar sig att fälgarna är ovala! Till och med jag vet ju att de ska vara runda :S Så de blir att köpa nya .. Damn it!
Efetr de åkte jag och Wille ut till hundklubben och tränade lite, idag så gick han äntligen upp på gungbrädan igen! Yeeey! Sen åkte jag till Vero moda och köpte ett halsband och ett par örhängen :) Sen tankade jag och sen hade jag inget att göra och klockan va bara ett och jag kulle möta mamma två för mathandling. Så jag åkte hem till moster Ingela och satt där och pratade i en timme. Hälsade på lille Humlan som precis kommit hem också, stackarn så mager hon va..

Ne nu ska vi strax käka och jag ska rätta mina fel på uppsatsen !

Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback