Update

I lördags så var de huur varmt som helst ute och vi skulle på agility uppvisning i Kinnarp. Hade inga förhoppningar på detta på grund av vädret, Mopsar klarar ju som sagt inte värme så bra..
Men vi åkte dit, skulle ju kolla iaf. Men när vi kom dit så sa vi det att vi kan ju försöka. Men ack de va inte många hundar som tyckte de va mysigt i värmen. Men de tog sig igenom banan, Sen var det Fridolf tur och OJ vilket skämt... Han hoppade ett hinder sen sprang han iväg och hälsa på Christina, Hämta honom hoppade ett hinder sen sprang han till några barn som satt bredvid och titta på, Hämta honom IGEN han sprang in i tunneln kissade och rymde iväg till mormor och morfar! Åh lille lille Fridolf! Aja kan ju inte tvinga honom heller i värmen. Better luck next time!!

Sen på Söndagen så var det dags för dop på morgonen och bal på kvällen.
Dopet började kl 10.00 och höll på till 11.00 typ då åkte jag hem, räckte med kyrkan tyckte jag. Fika kan jag göra en annan gång. Hem iaf och sminkade mig och sen hände de värsta eller inte de värsta men nästan! Jag började blöda näsblod!!! Varför? Stress antagligen.. SUCK...
Aja de sluta ju tillslut och då började mamma med håret. Senvar det dags att åka så på med min fiiiina klänning och iväg mot Floby där vår chafföur och vit cadillac väntade. Sen åkte vi mot Bjertorps slott.
Där var det mycke folk som hade kommit för att kolla, b.la. Mamma, Mickan, Offe, Johanna och hennes mamma.
Sedan gick till baksidan för att ta gruppkortet med Sötåsen, sen gick vi in och åt tre rätters och drack vin och öl :D
Trevligt hade vi där jag och mitt "gäng" ;P
Sen gick vi ut och satte oss i trädgården och drack lite till och tjöta massa skit, dansade lite till Dansbandet och sjöng som galningar :D
Självklart var det någon som spillde på min klänning :( Men va ska man göra lixom?
Jaja skit trevlig kväll va det iaf och tack mina älsklingar ni förgyllde kvällen ännu mer !

xoxo Emelie

bal


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback