Torsdag

JAG SKA UTROTA DOM ÄCKLIGA ASEN!!!
Hittade en fästing på min axel igår! Hur kan den jäveln med?
Kände bara hur de gjorde ont i armen så fort jag rörde den och att de kliade. Sen så skulle jag klia och jag fick jätte panik: "Mamma de kliar på min axel och jag tror att de är en fästing!!!!!!!!!!! GAH! Va jag skrek när mamma svara: Ja de va de du!
Nu gör de ju inte ont längre men ändå, tänkt om jag får bolerria elle nåt!

De är härligt varmt och skönt idag med :D Var ute med Eddie för en stund sen och oj va trött han blev stackarn.
Gick ju iaf  ca 5km med han i värmen, mm och jag sola! Drog ner banden på linnet och hoppas på färg :P
Nu sover stackanr iaf Mohahaaha, Jag är såå ond !

xoxo Emelie

BLÄEddie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback