Tisdag

Idag så är det härligt varmt igen, varenda droppe svett jag svettas njuter jag av! Sol sol sol is looove . .

Jag har gjort något heelt otroligt idag, jag har gjort hemmagjorda köttbullar helt självoch utan recept! Duktigt Emelie Duktigt! De blev väl inte hundra men 80 minst!

Gick ut med hundrna idag i värmen, stackarn höll ju på att smälla av i värmen. Men då gick vi upp till farmor och spola av dom med slangen lite de tyckte dom inte om men de va svalkande. Sen satt vi i gräset hos farmor en stund oxå och vila och drack vatten. Fick plocka tre fästingar från LillWille Bläää! De är så vidriga de små djuren..

Sen så började jag plocka ur Offes kläder som han "glömt" i garderoben. Han har massor av saker kvar i mitt nya rum ju, TA BORT DOM! Men men slängde i alla hans kläder i påsar och började lasta in mina skor och väskor, va till och med så duktig att jag stoppade väskorna med tidningspapper :) Och oj va fiint de blev till och med alla mina grejer från studenten där inne med ! Nu ska bara hans soffa, stereo och hans sprit ut! Eller ne styrk spriten :D Finders keepers!

Ikväll så är det ugly betty och desperete housewifes, de skulle visst vara jätte spännande på desperete ikväll :O

Här är en bild på garderoben :D

xoxo Emelie

gjh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback