Söndag

Torsdag: Va ledig, mmm så mysigt :D Åkte på agility med Fridolf och konstatera att han har tröttnat rejält!! :'( Ingen karriär där inte.. Så tack och hej för Fridolf typ.. Sorgligt, han får hålla på med sin lydnand istället. Han vill nog bli stimulerad psykiskt istället för fysiskt ;D

Fredag: Slappa hela dagen, började jobba kl 17. Fast i min telefon stod det 16, så jag klädde på mig och sa till mamma att vi skulle åka, men då utbrister hon att man inte kan börja kl 16, efter många diskutioner så väntade vi en timme till och styrde sedan bilen mot Falköping. Och vad säger dom på Willys då? Jo att jag började kl 16! Åh dumma dumma mamma!

Lördag: Jobbade 14-18. Sen kom Johan och hämtade mig och åkte till Mickan och Daniel och grillade och drack :D Mkt trevligt, det stoora pratet var om att Mickan och Therese skulle till Turkiet imorn (idag) och balen såklart :P Jätte kul va de iaf, hoppas de regnar heeela veckan i Turkiet ;P

Söndag: Idag så har jag och Mamma varit på öppet hus i Falköping med hundklubben. Fridolf visade upp Rallylydnad och Lydnad :D JÄTTE duktig va han iaf. Nu ska vi käka Taco och ha de myyys ;P

xoxo Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback