Onsdag

Började jobba kvart i åtte idag :S Fy faan va morgonrött jag är, BLÄ. Slutade i för sig klockan två så de är ju härligt!
Jag och morsan drog direkt till Donken, vräkte i oss en burgare drog till kemtvätten i Falköping och tiggde klädpåsar Haha fck den gratis Yeeay! Åkte vidare till djurmagasinet och köpte hundmat senare till apoteket och köpte fästingmedel. Och sen äntligen hom till vovvarna drack kaffe och åkte till Anna-Lena och prövade och hämta min fiiiina balklänning! ÄR så nöjd! Thanks..
Skulle ut och sola hade jag bästämt mig för men icke, klara typ 10 minuter sen gick jag in igen.. Är så himla varmt och gött ute . .

På söndag är det bal på Bjertorps slott ;D Åh de komemr bli så kul, massor av princessor :P

xoxo Emelie

klänning



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback