Lördag

Idag så har jag varit i Borås, TVÅ gånger!
Först åkte jag och Johan och shoppade lite eller jag shoppade. Köpte en BH till min balklänning, en mascara, ett par jätte fiina Lacoste skor (på rea!), ett hårspänne till balen och en bok.
Har varit på jakt efter en tv nu när storebror har flyttat för jag ska "få"  hans gamla rum och ha soffan, tven, Wii och dvd m.m. där inne och sängen i mitt vanliga rum. Så har jag mer plats för kompisar å så.
Så vi gick in på Siba, NetonNet, Elgiganten och OnOff men jesue va dyrt de är med tv! Och de är ju bara platt tv oxå och de behöver jag ju inte direkt.

Så vi åkte hem och kollade på Blocket och där va den! En 32" Panasonic för 800 kronor! Gööör billigt ju. Så vi ringde och åkte dit och köpte den. Vilket kap!! :D

Sitter och dricker lite cider med familjen och Johan just nu, de är myyys!

Ska på hundutställning imorn i Skövde, skooj skojj!

xoxo Emelie

SkoTV


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback