Fredag

Valborg: Jobbade 11-19, åkte till hundklubben tog några vav agility med Fridolf, till Offe och Johanna där vi förfesta och gick sedan ned till Plantis. Va en jätte sköj kväll ! Thanks folk!!!

Igår så vakna vi hos moster Ingela och var där till 13 då de sjutsa bort oss till Offe och Johanna för att nyktra till. Käka lite mat och åkte sedan och jobba 16 - 20.30 helt i onödan enligt mig.. Fast jag jobba 4 timmar men får betalt för 8 :P Sen när vi kom hem så spela jag och Johan Mario kart tills klockan blev 01.00 P HAHA de är ju så jävla roligt!!

Idag så har jag än så länge bara vart och klippt och färgat mitt hår, blev skeet snyggt!
Ska jobba 17-21 idag med :(

xoxo Emelie

Jag och Fridolf



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback