Tisdag

Igår så blev vi lite busiga flickorna och jag. Vi var och solade jag och Emma och helt plötsligt så dyker Alex upp! :D Sitter där och tjötar ett tag och vi bestämmer oss för att åka och hälsa på Anna kl 20.00 på kvällen :) Så vi åkte till Mariestad och så kom vi ihåg att Anna berättade för oss att Martin hade kommit till henne mitt i natten med taxi från Göteborg med rosor och choklad och ringt och sagt " Jag är här nu" kl 03.00! Så jag och Emma slängde oss ut i ett dike och plockade lite vitsippor och hittade ett gammalt Japp papper. Sen ringde vi och sa "vi är här nu" och ställde oss utanför hennes dörr med blommorna och "chokladen" :D Haha paff blev hon iaf :P
Satt hemma hos Anan i hennes rum till kl 23.00 sen åkte vi hem.

Idag så har jag lämnat tebax arbetskläder, eller ja byxorna iaf. Resten ska jag behålla eller har tappat bort. Får betala 470 spänn eller nåt iaf!!!! Fy faan.
Sen så ska vi snart upp och fika jag är hungrig!
Och ikväll så är det avslutningsmiddag, blir nog stel och halvtråkigt. Skulle ju visst vara bordsplacering :S

xoxo Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback