Tisdag

Ja idag så har de vart ännu en onödig dag, vi gör ju som sagt inget..
Men jag har gjort lite nytta idag iaf. Jag har gjort ett omprov i Småföretagande A och fick faktiskt godkänt den här gången och jag fick VG i slutbetyg :D Yeeeay!
Och vi har haft vår sista lektion med Tord :( Kommer sakna honom med, han är bäst den där Tord! Och Malin va gullig och hade bakat en kaka till oss och Tord :) Jätte god va den! Tuppkaka eller nåt hette den, kladdkaka utan kakao.

Sen åkte jag hem åt lite mat sen gick jag och Emma och sola, Myyys. Trotsa fattigheten! Kände att de kan ju vara lite kul att vara brun till studenten. As gött va de iaf, börjar faktist få färg nu med...

Sen gjorde jag min hemtenta också, duktig som jag är! Hihih
 
Och nu sitter jag här och har inget att göra. ´Kanske skulle man ta och göra lite teori kanske, skulle ju vara bra faktiskt.

Aja ha de gött
Tjingeling!

Solat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback