Onsdag

Idag har jag vart på studiebesök hela dagen.
Vi började resan i Skövde där vi besökte Radio Skaraborg och gick omkring där i ungefär en timme och va med en dam som hette Margareta när hon hade direkt sändning på morgonen, va väl så där lagom roligt....

Sen gick vi ungefär 500 meter till Tv4 skaraborg. De va inte så himla roligt, fick se där dom spelar in sina sändningar och så fick vi se deras kameror ? ! Aja sen hände en jätte dramatisk grej, en tjej i min klass svimma! Stackarn och vilken smäll hon fick i huvudet!!! AOUSH!! Måste blivit varm elle nåt . . Hon hade en jätte stor bula sen iaf...

Sedan åkte vi vidare till Varnhems (hette de så?) kloster. Där åt vi en knappt ätbar pasta sallad och sen gick vi in.
Inne i klostret var det allmänt kyrkligt och därmed tråkigt! Stod och lyssnade på en nunna som pratade om Arnm och andra historiska människor (booooring).

Sista stoppet idag var Skara domkyrka. Jätte fin kyrka och hon som prata här va ju iaf lite rolig att lyssna på. Vi fick gå upp i tornet i en JÄTTE smal trappa och gå ígenom en jätte smal gång och sedan ner för en annan smaltrappa!
Ja vilken upplevelse ;P

Nu är jag hemma igen har precis smält i mig lite mat och ska snart gå över till Emma!
Vi ska ha lite fyllemyyys:P funfunfunfun :P

525426-15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback