Måndag

Igår var det dags för agility träning med Fridolf igen. Gick jätte bra och han var duktig som vanligt, Fridolf skulle aldrig kunna med att göra dåligt ifrån sig :P Gjorde en hel kombination idag och de gick framåt men inte särskilt snabbt.

Idag så gick jag upp kl 07.30 och jag och Johan åkte iväg med pickupen mot Töreboda. På vägen stannade vi i Falköping och köpte frukost på Donken för 81 spänn!! Fy faan..
Kom fram till Töreboda vid 10 och vi slängde på soffan och bordet och Johan åkte hem. Jag började packa i väntan på Mamma som kom vid 10.30. Efter de höll vi på att städa till 13 och jälar va varmt de va att skura och damma :S
Fint blev de iaf och sen kom de stora problemet. Hur skulle vi kunna få in alla min saker i baksätet? De va 3 stooora väskor och 7 papperspåsar. Men vi knödde och knödde... In kom de iaf.
Bye bye Töreboda nu flyttar jag!!

Sen åkte vi hem och köpte födelsedagspresent till Offe som fylelr år idag. GRATTIS!!
 Nu ska jag kolla på Cashmire Mafia :D

xoxo Emelie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback