Måndag

IT'S THE FINAL COUNTDOWN!!!!!!!!!!!!!!
Sista veckan i skolan! Shit va tiden går, de är ju inte riktigt klokt.

Igår (Söndag) så var jag och fridolf först på agility. Gick bra som vanligt, han är ju så underbart sööt. HAHA medans alla andra hundar kuttar järnet över hindren så trippar Fridolf fram i sin egna lugna takt:D Varför ha så bråttom?? Sååå gulli!

Efter det var det snabbt hem och hem till Anna-lena som syr min balklänning. Där stod jag i kanske en timme medans hon pillade överallt. Och ÅH va fin den är! Jag kommer va den vackraste rosa marängen av alla! ;P

Sen hem äta lite snabbt och iväg mot Kinnarp! Där hämtade vi upp mormor och sen åkte vi till Falköping och hämta moster Ingela. Och sedan vidare mot Skövde, på vägen mötte vi upp moster Helena, Kusinerna Julia och Rebecka. Vart vi skulle? Till skövde of course och kolla på The Sound of Music :D
Åh va bra den va! Mycket bättre än Mamma Mia!
På vägen till bilen efteråt så mötte vi på några av barnen som spelat i musikalen. Då skulle självklart Mormor och hennes tre barn stå där och tjöta med dom en kvart. .  Ja herregud.
Vi åkte vidare till Donken och där kom vi in tjoande och gapande! beställde mat och satte oss. När vi väl satt oss så hade vi så roligt att vi inte höll käft en ända minut! HAHA as trevligt var det iaf :D

Idag så klarade jag mitt traktor körkort haha bättre sent än aldrig!
Och jag och Anna blev valda till att medverka på en entreprenör vecka i juni:D Kommer bli as roligt gumman <3

xoxo Emelie

Postat av: Annica

Grattis till traktorkörkortet...var på tiden;)...vad kul att ni kom med blir en vecka i Örebro då lr..Kram..Mamma

2008-04-21 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback