Måndag


Tebax till skolan näst sista veckan innan studenten. Ush kommer ju sakna mina älsklingar ju :'(
Men men har omprov imorn med, känns ju inte så bra. Hoppas hoppas att jag klarar det! Och sen fick jag reda på idag att jag har ett omprov i buddism också!!! Den dumma jävla läraren har ju inte sagt något förän nu, jävla idiot! Två veckor kvar lixom! Aja men som tur va så prata jag med en annan lärare som vi hade i religon förut och han gav mig en hemtenta. Bless him!
Semn nästa måndag ska jag strunta i ett studiebesök och vara kvar på skolan och försöka klara traktor teorin, så jag får ett godkänt i det med. Skäms Emelie Skäms!

På köpet är jag fattig också, har typ 50 spänn att leva på :S Får bli pasta och sås hela veckan...
Åh va roligt de ska bli på fredag, då ska Johan inviga sitt kök och bjuda mig, Mickan och Daniel på middag och sprit:D Jippey

Ska plugga lite nu.. Här är lite kort på mina älskade skolbästisar ;P

jag och anna
Jag och AlexJag och Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback