Lördag

BAKIS!! Så in i helvete oxå :(
Igår så ar jag hos Johan på middag. De va jag, Johan, Miqo och Daniel.
Skit mysigt hade vi i johans nya kök (har ju självklart inte sladden med mig hem till Broddarp så ni får se bilder en annan gång)
Vi åt potatis gratäng, grillade kotletter och sallad. Till efterrätt blev de blåbär och hallon paj med vaniljsås:D
Till detta drack pöjka öl och vi flickor fick i oss en flaska vin och två tredjedels Absolut Vodka! Det förklarar ju huvudvärken!
Vi spelade spel och hade det allmänt myyys!

Idag så har jag ätit som en gris och vart på promenad med alla mina pojkar :D Så himla varmt och gööttt ute <3
När vi va ute och gick så plockade Johan en liten sööt bukett med blommor till mig <3<3<3 Bara för att jag va såå hmla avis på Anna som fått rosor av sin pojkvän. Hihi då skulle inte Johan va sämre :D
xoxo Emelie


blomma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback