Heey

Jaha då har man skaffat en sån här med, trodde jag aldrig om mig själv.
Siiter här och har de allmänt tråkigt i min lilla ett med kokvrå :/ Som tur är har jag med min älsklingsvovve denna veckan :D FRIDOLF! Ligger här bredvid mig och snarkar . .

Idag så har jag vart i skolan och haft fyra helt meningslösa lektioner.. tre häst lektioner där vi inte gjorde ett dugg, eller jo vi klippte och klistra lite.. Jag går sista året på gymnasiet, kan inte tro de va?
Sen hade jag en engelska b lektion, där skulle vi låtsas att vi hade hamnat i en mycket besvärlig situation och vi fick bara prata engelska! Mycket lek idag :D

Imorn är de två veckor kvar, TVÅ! Då tar jag studenten och jag är ute i det VUXNA livet! GAH!!
Har ju jobb i sommar iaf, sitta där i kassan på Willys:/ Inte de roligaste men de är helt okey faktiskt.

Aja ska sova nu! Puss och Hey



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback