Fredag

Igår så var jag på studie besök, IGEN! Den här gången till ett stuteri (hästavel) i Hova. Det var en jätte fin gård med jätte stora beten och ett hus som var as vackert! Och de finaste av allt de låg vid värnen (eller havet Sara?).
Födde upp halvblods hästar och hade pckså semin på gården så han hade nog plats för 80 hästar eller nåt (!)

Efter det så åkte jag till Falköping och skulle göra det som jag alltid gör på Torsdagar, AGILITY!
Fridolf var duktig, sprang som tusan upp och ner för balansbommen. Men när vi skulle göra säcken så blev han lite busig och skulle bara springa förbi säcken och dirket till godistanten istället :D Men sen till slut så klarade han det.

Han hamnade i lite bråk idag med, en hund som stod brevid och kolla på skulle Fridolf hälsa på. Så han sprang fram och den andra hunden började direkt att blåsa upp sig, och det tolerar inte Fridolf så han sa allt till honom :S
Hundar hundar.....

Sen när jag kom hem så vräkte i i oss en varsin avokadosallad jag, farsan och mamma. MUMS!
Och sen upptäckte vi att det var The Shining på tv! Wow grymt bra film måste jag säga, Jack Nicolson är sååå jävla bra!!! Oscar till honom från mig :D

Idag så har jag gått en promenad i det fiina vädret och ska snart hoppa in i duschen.
Ska till Johan ikväll på myys middag med Miqo och Daniel :P De blir skööj !

xoxo
Emelie

agilityMiqo och Daniel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback