Fredag

Jaha ännu en vecka är gjord och jag sitter här i väntan på att åka hem. Ska åka med 14.09 tåget så de är en stund kvar :( 
Idag så hade jag en lektion och den var helt värdelös! Skulle sitta och massera varanda osv. Hade ingen lust med det  alls, tycker de är lite obehagligt när nån man inte känner tar i mig plus att jag är jätte kittlig !
Så där satt jag i mörkret med ljus omkring oss och bara satt. Jaja fick fredagsfika idag iaf :D MUMS är så himla gott just idag!
Sen så börjar jag ju jobba kl 15 idag med:( fast jag jobbar ju bara till halv åtta som tur är. Är ledig hela helgen oxå! HÄRLIGT! Blir att träna agility med Fridolf..



Nu ska jag duscha byebye!Fridolf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback