Agility träning

Idag har vi varit på träning jag och Fridolf. Och WOW va duktig han börjar bli!
Han bara slängde sig igenom alla grejer idag, super positiv. Däcket som han aldrig tidigare tyckt om hoppa han igenom hur lätt som helst. Och han va grym på A hindret! Rusa upp och ner på andra sidan. Och slalomen blir bara bättre och bättre snart behöver jag inte ens visa honom vägen :D
Om han hade vart snabbare hade jag nog börjat tävla med honom fast han ser ju inte så bra heller. Synd han är ju sååå duktig. Får tävla med Willgot sen.
Ja de va en riktig mysig dag idag, solen sken alla var glada. förutom Johan då som fick skjutsa ut mig och sedan stå och kolla på i två timmar. Klenis där, trodde ju du tyckte de va jäääätte kul :D
Jaja jätte rolig söndag iaf, här kommer lite bilder. Vill du se fler får du kolla på min bilddagbok:emeliieberglund!
Puss puss!

 agilityAgilityagilityAgility
agility


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback