Torsdag

Heeeeeej!

Idag har jag jobbat 10-14 och efter det handlade jag lite. Eller lite, massor! Det fanns ju inga småvagnar kvar, så jag fick släppa runt på två korgar som vart helt proppfulla med käk. Sen åkte jag hem och packade in allt och sen kom Johan hem och vi käkade lite. Sen kom farmor över med ett påskägg till oss :D Snälla farmor!

Sen gjorde jag i ordning botten till tårtan till imorn och sen gick vi en promenad runt skalleberg och stannade till hos mamma som satt barnvakt åt Hugo. Mamma visade oss hennes ritning för det nya köket, kommer bli jätte fint !

Sen följde mamma mig och Bodil hem och jag satte igång med det resterande till tårtan och klart som fan glömde jag av min special ingrediens! FAN OCKSÅ, men de löser sig. Den funkar utan men fan va bra den hade blivit...

Nu ska jag strax fixa kvällsmat .







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback