Tisdag

Heeeej!

Jag hade en jätte rolig dag igår. Jag, mamma, Johanna och Hugo åkte till Jönköping och IKEA ! Mamma skulle kolla på nytt kök och vi hängde på :) Vi strosade runt och sen lunchade vi. Sen strosade vi runt igen och sen så gick vi in på A6. Där inne fikade vi lite och träffade på Linda :D Sen shoppade mamma och Johanna lite till Hugo. Sen så vart det dags att åka hemåt, helt slut var vi allihopa .

När jag kom hem så la jag mig soffan och slappade fram till klockan halv sex, sen kvart i sex så å+kte jag och Bodil på kurs. Tävlingsförberedande lydnad och de gick helt okey. Bodil är ju en väldigt glad och sprallig hund. Men det är kul, dels för att man får lite att jobba med och för att är hon glad blir jag glad :)

Hugo testar grejera på IKEA


Hugo har fått en hatt av farmor <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback