Tisdag

Heeej!
Dagen kunde ju börjat bättre, gick upp klockan sju. Gjorde det man ska på morgonen, gick på toa och satte mig och käka frulle. Sen kommer Johan upp och sätter sig och jag frågar om han kan kissa Bodil. Men jag ska strax åka, när börjar du då? Ja säger jag, när börjar jag och reser mig upp för att kolla, KVART I ÅTTA! Vilken panik det bröt ut haha. Men jag kom bara fem minuter försent så de va lugnt.
Jobbade till 14, sen handlade jag lite och åkte hem till Johan. Vi åt ugnspannkaka till lunch och sen tog vi en promenad till Johanna för att hämta bilder från Venedig. Sen vidare runt skalleberg och sen hem för lite kaffe :)
Nu har vi städat lite och ska snart käka kvällsmat .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback