Måndag

Heeeeej!

Hur har helga vart? Min har vart helt okey. Har ju jobbat hela helgen och ska göra det idag med, men idag börjar jag inte förän 16. Vilket är jätte skönt, underbart att ha halva dagen ledig ! Imorses åkte jag och Bodil till Borås och simmade kl 10. Hon var lika duktig som vanligt <3 Lilltjejen, nu ligger hon i soffan och sover med sin lilla ekorre bredvid sig haha. Efter simningen åkte jag till mamma och färgade håret och jag färgade hennes :D

Är riktigt nöjd med håret, fick ju ett infall förra veckan och bokade tid hos Lella. Hon sa det att hon väntade på att jag skulle lägga återbud haha . Det trodde jag att jag skulle där ett tag, men äsch det är ju bara hår. Fattar inte varför jag vart så jävla feg när det kommer till mitt hår !

Bodil och hennes ÄLSKADE ekorre, har en kanin med. Men den ska vi ha som träningsmotivation!


Före


Efter






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback