Tisdag

Heeeej!

Idag så vaknade jag halv elva, ups! ;D Åt frukost snabbt och sen åkte jag in till Falköping. Med mig som resesällskap hade jag Johanna, Bodil och Willgot. Dumpade av Johanna vid Kristoffers arbete och sen styrde vi andra tre kosan mot Tomtens BHK. Vi tränade lite agility och de gick fint förutom att Bodil stack ifrån mig en gång och vägrade komma tillbaka. Jäkla hun! Så då blev jag lite sur på'na så då bytte jag till Wille istället och jäklar vad de gick, han är så duktig min lille gris :) Och sen bytte jag tillbaka igen och då helt plötsligt gick de skit bra. Hon behövde nog Willgot som förebild ;D

Sen åkte jag och köpte massa mat och sedan hem och äta fiskgratäng till lunch. Så underskattad mat, va ju as gött. Sen ut och gå med lite fler hundar, då min mamma med systrar roar sig på Gekås. De jobbiga var ju bara att de var operation ät-så-mycket-bajs-vi-bara-kan för hundarnas del. Tur att jag bara har en och mamma har de andra tre mohahaha!

Fikat med farmor och bror Hannes har jag hunnit med också, de är trevligt. Nu ska jag plöja några avsnitt av Bones .





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback