Tisdag

Heeeej!

För er som undrade angående kortet igår, så har Bodil hällt ut pannkakssmet på golvet. Eller rättare sagt hela köksgolvet. Funny!

Idag har jag varit ledig. Åkte in till hundklubben och tränade i förmiddags, fast de var som att träna en snigel:( Så ofokuserad har hon nog aldrig varit. Jag fick ta henne och sätta mig i skuggan med henne . Vi satt där säkert en halv timme bara för att hon skulle tagga ner. Men de hjälpte inte värst mycket, men jag lyckades (mot alla odds :D ) sätta framför tre hinder och själv gick jag till slutet och hon hoppade alla tre på rad. Mycket nöjd vart jag då ! Är väl bara att inse att hon kommit in i sin trotsålder . .

Sen har jag städat och fikat med farmor och bror. Bodil hon ville också vara med så hon bestämde sig för att hoppa ut genom fönstret och joina oss. Haha, knäppis hund :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback