Sucky Weekend

Ja min helg har ju inte vart så kul. I fredags när jag jobbade kände jag mig allt annat än frisk, vilket flera av mina kolleger märkte :S Sorry i så fall ;P

Så när jag vaknade på lördagen var min hals svullen och mitt huvud vägde bly. Så jag och Bodil låg i sängen hela dagen och bara låg. Hundar måste gå in i någon slags trans när man är sjuk. För Bodil låg bredvid mig hela dagen och bara var snäll <3 Vi gick nog inte ens utanför tomten igår haha. Synd bara att jag fick ställa in med Alex o Emma :( Vi skulle gått på bio o käkat, får bli en annan gång.

Idag är jag bättre, men min högra öra gör ont och min högra del av halsen gör ont ? Hmm ? Även idag fick jag ställa in, idag med Ingela. Vi skulle tränat hund och fikat ju :(

Hoppas på att jag är helt återställd imorn :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback