Sent igårkväll

Ni förstår Bodil har varit en väldigt snäll vovve, till igår. Igår kväll så fick hon något fnatt. För jag släppte ut henne på gräsmattan för att hon skulle få kissa lite. Men istället för att komma in när jag ropade på henne så stack hon. Först till vägen för att äta koskit, sen stack hon upp till min farmors hus. Min farmors hus ligger på sin höjd 50-60m från mitt. Så jag sprang för att hämta henne, men hon var snabbare (no shit hon är ju en hund!) och till slut insåg jag hur fruktansvärt dumt detta måste sett ut om någon sett mig. Och då skrattade jag för att sedan bli ännu mer arg för att huninte lyssnade. Och inte kunde jag skrika på henne i rädsla att väcka upp min farmor. Till slut fick jag tag på jycken och jag bär henne tillbaka till huset. När vi väl är inne så ser hon nöjd ut medans jag själv försöker hålla mig själv vid liv efter detta gympapass.

Not so snäll anymore



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback