Onsdag

Heeeej!

Idag var jag uppe med tuppen (10.00)! Käkade frulle sen satte jag igång att städa mitt lille hus, höll på mellan 10.30-13. Inte illa va? Då städade jag bilen också, nu är ni impade va? ;D Fast när jag städade hittade jag två väldigt stora spindlar, som jag självklart släppte ut i trädgården. Här dödas de inga spindlar inte! Men jag får lite bilder framför mig, jag tänker på den där Harry Potter filmen när Aragog är med. Ni vet den baouta stora spindeln med alla spindel barn, tänk om han flyttat in på min vind?

Efter de åt jag lunch, korv med bröd och sen slappade jag lite framför teven. Nu kom jag precis hem från en promenad med Bodil. Bajsätar tävling även idag, kul att man måste dra med sig hunden när man är ute :S

Nu ska jag hoppa in i dushen och sen fixa mig lite. Först ska jag till Ljung för att hämta mitt objektiv :D Sen så ska jag och mamma på bio ikväll.

Bör jag ta ut hyra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback