Onsdag

Heeeeej!

Vilken morgon jag hade idag. Skulle börja jobba kl 07.45, men min bil innehöll så lite bensin så Johan troode de knappt skulle räcka in till Falköping (2,5mil) men jag tänkte positivt och chansade. Jag körde hög växel jämn fart tekniken och undvek att bromsa. Och när jag var precis utanför stan så hade jag hoppet uppe. Men njet, jag fick bensinstopp. Då var kl 07.30 200 m från en bensinmack och jag som inte äger en dunk! Så jag fick ringa min mamma som fick hämta mig, köra mig till Shell där jag köpte en 10l dunk med bensin och sedan körde hon tillbaka mig till bilen. Så jag öste i bensin medans mamma åkte tillbaka till jobbet. Men i all bråttska så spillde jag över hela min hand och sen tio var de färdigt och jag gasa till jobbet. Stämplade in exakt kl 08 och sprang genom hela butiken som en gnu på savannen. en sak är iaf säker, jag kommer aldrig chansa igen :D

Nu har jag o mamma precis vart ute med hundarna och strax ska jag åka hem till Miqo. Vi ska ha lite mys ikväll med film o godis. Och Miqo ska slinga mitt hår.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback