Fredag

Heeeeej!

Vilken dag jag har haft! Jag gick upp vid halv tio och åt gröt, sen vid halv elva åkte jag, Bodil o Wille till hundklubben. Vi mötte upp Ingeling och tränade agility. Och vi hade jätte kul. De gick fint för Wille, han ska ju tävla nästa vecka så nu ska han inte träna något mer innan tävling. Det blir så för att jag hoppas på att han kommer vara så sjukt taggad och därmed kanske ökar farten lite. Bodil gjorde också, hihi. Hon var duktig och sprang som en tok, missade lite hinder och flög över gungbrädan. Haha en dag kommer hon bli en jätte bra agility vovve :)

Sen åkte jag och fixade lite grejor i stan, handlade doppresent, gick till apoteket och Synsam. Sen åkte jag och handlade lite mat. Sen åkte jag hem och åt lunch. Och nu är jag precis inne från en promenad. Ikväll ska jag hem till mamma och pappa, ska snylta mat och sällskap tänkte jag :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback