Edinburgh dag 3

När dag tre kom så vaknade jag upp med halsont och kände mig allmänt hängig. Men de gjorde inte så mycket, för idag var de bilfärd som stod på schemat. När vi skulle till slottet dagen innan tog vi en taxi och träffade en helt fantastisk karl :D Han erbjöd oss en guidad tur i skottland som vi nappade på. Så kl 08.00 kom han och hämtade upp oss och vi åkte norrut. Idag var de Johannas födelsedag dessutom, hon fick nessietofflor, nessiehaklapp och fårtofflor till bebisen :) Första stoppet blev att kolla på en väldigt gammal bro, jäkligt tuff!












Visa kunde somna sittandes . . .


Efter de stannade vi vid ett naturreservat, som va sjukt vackert!




































































Nästa stopp var i en gullig liten by för lite fika.






Sen åkte vi vidare..










Nästa stopp va hit! Här fick vi en guidad tur i destilleriet, vi fick höra ALLT om hur man gör Whisky. Som innan hade nog grabbarna roligare än vi töser...






Sen åkte vi vidare..






Nästa stopp var Loch Ness, med hopp om att se Nessie!


































När vi var på väg tillbaka mot land så hörde jag något. Så jag vände mig om och möttes av dom här! Jäklar va rädd jag blev! Sen blev jag kär och ville ha egna.






















Sen åkte vi hemåt igen. Vi var inte hemma förän 10, då hade vi varit borta i 14 timmar och kört 70 mil, allt detta tackvare världens bästa taxi Mike !































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback