Onsdag

Heeeej!

Idag har jag jobbat mellan 10-19.30 dagen bara sprang iväg så de va gött :D Sen åkte jag hem till mamma o pappa för att hämta Bodil och blev kvar en stund. Skulle hjälpa pappa med något på datorn men vi lyckades inte fixa de tyvärr. Jaja, nu har jag käkat soppa och myser framför teven med min favorit Bodil <3

Just de ja, igår när jag skulle käka pannkakor så skulle jag lyxa till de lite och vispa grädde till. Så jag tog fram vad jag trodde va elvispen och börja, men efter en hel jävla halvtimme gav jag upp, de va iaf liiiite fluffigt. Men idag så kom de iaf på tal när jag skulle snacka med Madde och då visade de sig att jag vispat med en brödbakningsvisp. HAHA fy faaan har aldrig skämts så mycket !

not så very bra att vipping grädde med



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback