Lördag

Heeeej!

Imorses så åkte jag och Johan till IKEA, så vi gick upp tidigt och åt mitt egengjorda bröd och sen slängde vi in Bodil i buren och stack. Väl där så hittade vi soffbordet vi tänkte köpa. Men efter lite funderingar så sa vi att vi skulle vänta tills vi köpt soffan. Så vi kom därifrån med ett betydligare billigare bord. 199 kr kosta de! Sen kom de naturligtvis med en massa annat, 1800 slutade de på :S Men ah, de blir väl bra. När vi gick där på IKEA så hittade jag Suns barn på barnavdelningen. Så jag antog att Sun och hennes karl också var i närheten. Men vi hittade dom inte förän på nedervåningen :)

Sen åkte vi till Max och käka och nu har vi precis kommit in efter en långpromenad med alla hundar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback