Liten trist lista

Humör just nu? Trött men glad
Kläder just nu? Penelope pig byxor, svart tshirt och min ljusblå fleecetröja.
Musik just nu? Reklammusiken på tv4.
Sommarplaner? Har inga just nu, men jag SKA till Venedig i år höhö.
Hur många kuddar sover du med? En
Spelar du nåt instrument? Ne tyvärr inte
Morgon eller nattmänniska? Natt heltklart, när jag blir president ska sovmornar vara obligatoriskt.
Snarkar du? misstänker detta
Stjärntecken? Jungfru
Skostorlek? 40
Längd? 169
Äckligaste insekten/djuret? Fästingar och Chinchillor
Vad vill du jobba som? Med djur
Vad längtar du mest efter just nu? Pengar och tills på söndag
Brukar du svära mycket? Alldeles för mycket
Land du vill besöka? Alla! Kina,Kambodja, Indien, Vietnamn osv.
Vad har du gjort idag?  Har nyss gott upp, så inte mycket.
Vad ska du göra i morgon? Jobba
När tog du studenten? 2008
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 0321
Vilken film kan du alla replikerna till? Vet inte.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 22
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Knalleland
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej
Är du polare med grannarna? Absolut! De är ju halva min släkt haha
Hur bra är din syn? Riktigt kass faktiskt.
Vad är det första du gör när du vaknar? tar emot en massa pussar från Bodil
Är det nåt du absolut inte äter? Blodpudding
Brukar du sola? Nja inte riktigt min grej de där
Tränar du? Nej :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback